توصیه ویژه برای دانش آموزان تراز پایین

وقتی در آزمو آزمایشی، تمام تمرکز دانش‌آموز روی این باشد که باید به تمام سؤالات برسم و پاسخ آنها را بدهم، اولاً روی درس‌هایی که می‏تواند پاسخ دهد به اندازه‌ی کافی تمرکز نمی‏کند. ثانیاً در درس‌هایی که اصلاً مطالعه ندارد وقت می‏گذارد و در قبال این وقتی که صرف شده وسوسه‌ی پاسخ دادن به چند سؤال حتی بدون داشتن اطمینان از جواب، او را مجبور به زدن چند پاسخ اشتباه می‏کند.

testing-300x225

به دانش‌آموزان با تراز زیر ۴۸۰۰ توصیه می‌کنم برای چند درس با کمک مشاور خود برنامه‏ ریزی کنند. از این آزمون تا آزمون بعد به همین درس‏های منتخب با تست کافی و ساعت مطالعه‌ی خوب بپردازید. در آزمون وقت خود را روی همین درس‌ها متمرکز کنید. 

پس از دریافت کارنامه خواهید دید که تراز شما نسبت به قبل بسیار بهتر شده و از طرفی خواهید توانست پس از چند آزمون و ایجاد تنوع در درس‌های منتخب مخصوص به خود، کم کم در تمام درس‌ها مهارت لازم را پیدا کنید. 

اصلا نگران درس‏های نخوانده نباشید. کانون ایستگاه‏های جبرانی کافی برای شما قرار داده است و از طرفی مطالعه همراه با تمرین و تست برای چند درس بسیار بهتر از مطالعه‌ی تمام درس‌ها بدون تمرین و تست کافی است. از مطالعه‌ی نوع اول خیلی از دانش‌آموزان نتیجه می‏گیرند و از مطالعه‌ی نوع دوم کسی نمی‏تواند نتیجه‌ی مطلوب را کسب کند.

موفق  باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.