خواستن توانستن است

استعفا… به این وسیله من به طور رسمی از روش‌های غلط سال‌های گذشته تا به امروزم استعفا می‌کنم و روش‌های برنامه‌ریزی جدید را قبول می‌کنم. می‌خواهم فکر کنم شکلات از پول بهتر است؛ چون می‌توانم آن را بخورم. می‌خواهم زیر درخت بلوط بزرگ بنشینم و با دوستانم بستنی بخورم! می‌خواهم جدول ضرب و شعرهای کتاب درسی را یاد بگیرم… و هزاران می‌خواهم دیگر… که فقط و فقط به اراده‌ی تو بستگی دارد.

ff

تصمیم بگیر از همین ابتدای سال تحصیلی با تمام روش‌های غلط خداحافظی کنی و امسال را با شیوه‌ی جدید برای موفقیت خودپیش ببری.

۱- سعی کن هر شب قبل از خواب به دفتر برنامه‌ریزی‌ات سری بزنی و ساعات مطالعه‌ات را بررسی کنی. مطمئن باش کم کم برایت به عادت تبدیل می‌شود.

۲- تصمیم بگیر با نوشتن اشتباهات آزمون آزمایشی خودت در جایی از آن‌ها درس بگیری و در آزمون‌های بعد سعی در رفع و برطرف کردن آن‌ها داشته باشی.

۳- سعی کن هر روز که از مدرسه به خانه می‌روی کتاب‌های کار را که پمشاورت برایت تهیه کرده است طبق پیشروی درس‌های معلم در کلاس حل کنی. شک نکن دیگر حل کتاب‌ها برایت راحت و آسان می‌شود؛ زیرا تو به موقع آن‌ها را حل کردی و با خیال راحت در آزمون‌ها شرکت می‌کنی و نتیجه‌اش را خواهی دید.

دوستان خوبم! به امید این‌که از روش‌های غلط استعفا کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.